Yoncaglseven Aranızda folik asit olarak z-fol kullanan var mı? Kaçıncı aya kadar icilmeli ? Bebeğe zarari var mi ?
Selinda Yoncaglseven folik asitler zaten bebek gelişimi için içiliyor. Daha içilmediğinde zararı var. Ben z-fol kullandım. doktorum hamile kalmadan 3 ay önce kadar başlattı hamile kaldıktan sonra 1 ay daha kadar kullanıp başka bir ilaca geçtim.