biranneikikedi Tazeannebaba55 benim doktorum yüzüne bakıyor 2d de görürse hemen 3d ye alıyor bi tane çıkartıyor bize fotoğraf kağıdına ben hiç istemedim öyle olunca. Vermezse isteyebilirsiniz tabi
midekoruyucu Tazeannebaba55 özel hastanelerde doktor ultrasonda gördüğü kadar çekip veriyor bana, ben hiç istemiyorum bile. Ama devlet hastaneleri sanırım vermiyor çok sıkıntı yaşayan hanımlar var okuyorum burda
Dilek0809 Tazeannebaba55 16 haftada ilk yüz fotoğrafını verdi doktorum istemedik ama baya fotoğraf kağıdında çıkardı verdi bi anda çok sevindim eğer vermezse isteyin
Derinsmom Tazeannebaba55 eğer gösteriyorsa bebeğiniz alabilirsiniz bizim bebek 32 haftada net gösterdi kendini fotoğraf hariç video çektik açıp açıp izliyorum 😍🥰🙏🏻
dorugunannesi34 Tazeannebaba55 tabi yüz resmini görebilirsiniz isteyin ağzı burnu herşeyi net gözüküyor siyah beyazken bile
biranneikikedi Tazeannebaba55 16. Haftada almıştım ben ilk, pozisyonuna göre tabi belli olur bence de
B-s123 Derinsmom benimki de göstermiyor 3 dür gidiyorum 25+6 yım ama yan durmuş şekli var onu verdi doktor
Bsmlh Tazeannebaba55 yüzünü gösterse her gidişimde renkli bakıyor verecek ama ısrarla kapatıyor😁 dr uğraşıyor uğraşıyor yok🙈 28 hafta doğunca göreceğim sanırım
aannepandaa Tazeannebaba55 ben 2 ayrı doktorla takip oluyorum. Özel muayene. 2side yüzünü görünce kendisi veriyor. Hatta bir seferinde yandan gösterdi diye 2 gün sonra tekrar çağırdı. Geçen hfta gitriğimizde çok netti çenesinde gamzesini de gördük 😍😍
Aslanannesiayse Tazeannebaba55 bana renkli çıktı vermedi ama ben bakılırken telefon elimde hazırdı ve kendim çektim ;) iyiki de çekmişim doktorun bana verdiği ultrason lar hep siyah beyaz 😑