Merhaba hanımlar aklıma takılan birşey sormak istiyorum. Bazen burda okuyorum işte bebeğimin kilosu ultrasondan gorundugunden şu kadar fazla doğdu diye. Acb anne ne kdr kiloluysa bebek de o kdr mı kilolu doğuyor yada anne ne kdr zayifsa bebek normal kilosuyla mi doğuyor? Belki tam tersi durumu yaşayan anneler varsa lütfen bizimle paylaşabilir🤰