İlk çocuğumu 2018 yılında doğurdum o zamanlar çatı muayenesi olmuştum normal doğum için catim musaitti ama 2 tur kordon sebebiyle sezeryan olmak zorunda kaldım. Şimdi normal doğum yapmak istiyorum doğum zamanı tam 3. Senem dolmuş olacak benim gibi yapmak isteyen anneler var mı acaba ☺️☺️