harece benimde açlık 99 çıkmıştı, tokluk normaldi. Banada doktor birsürü şey yasakladı diyet verdi yürüyüş önerdi biraz dikkat ettim 1 hafta sonrası sağlık ocağında kan verdim 96 ya düşmüştü sınır 92ymis galba yani aslında sınır demiyelim de üst sınır 110 çünkü. Doktorların hamilelikte görmek istediği değer 92 ve altıymış 80e kadar galiba