Arkadaslar Merhaba, 18 haftalık hamileyim. İmom omega, Osteocare ve solgar multi billion dophilus probiyotik hap kullanıyorum. Doktorum Sidefer’e basla dedi bu hafta. Kaç damla kullanıyorsunuz Sidefer’i? Bir de solgar’i doktorunuza danışıp kullanmanızı öneririm. Kabizlik, gaz, mide ve bagirsak sorunlariniz kalmıyor ve emzirme doneminde de kullanirsaniz bebekte de gaz olmuyormus. Kullanan arkadaslarim onermisti bana da. Doktora sorarak başladım 1-2 ay olacak.