Çok zorlanıyoruz artık bir türlü bulamadık eşimle aramadığımız hastane kalmadı sanırım iki yaşını henüz geçmiş bir oğlum var yani doğum yapalı çok olmadı ben Elif terzi ye etlik lokman hekimde doğum yaptım iki senede fiyatlar iki buçuk üç kayına çıkmış neredeyse kızlar bir yardım edin nerde doğuracaksınız nasip olursa ne kadar nereyi önerirsiniz Elif hocaya gitmeyeceğim. Normal doğum annem yok yani kadın refakatçim yok eşim kalmalı yanımda o yüzden şehir hastanesini de düşünemedim hadi bana bi yardım ☀️☀️Şimdiden çoook teşekkür ederim 🎈