Nurr24 Kızlar 34+3 haftalığım dün iyi yedim yalan yok ama dünden beri elim ayaklarım şiş hissediyordum sabah kalktım aynı şişlik ve karnım çok sert ilk defa tartıya çıktım ki 2 kilo almışım bu mümkünmü
Feyy Nurr24 eğer tuzlu bit şeyler yediyseniz normalden daha fazla ödem tutmuş olabilirsiniz ve tabi kabızlık da etkiler tuvalete çıktıktan sonra tartılmayı deneyin