Selmapiskin şuan buna benzer şikayetler ve artı aşırı bel ağrısı sebebiyle üç gündür hastane de yatiyorum nidicard veriliyor saatli nts de sancı yok denecek kadar az ama bel ağrısı beni mafeddi şuan kivraniyorum erken doğum belirtisi olabilir dedi doktor