Sevgiglc Merhaba kızlar doktoruma henüz soramadım öğretmenim ve aşı sırası geliyor ama bu aşıyla alakalı sizin doktorlarınız ne dedi? Hamilelerde bir etkisi oluyor mu acaba?
Bsmlh Sevgiglc gebelıkte yapılmıyor bilimsel bir çalışma ile bebege etkisi saptanmadıgı için dedi ama öğretmensiniz diye zorlama yapmazlar inşallah size
Kuyumcu Sevgiglc benim doktorum olan gebler oldugunu 18 . Haftadan aonra aşımın artık bebege etkı etmedıgımı olabılecehımı soyledı eger bır doktor daha ol derse olucam
Sevgiglc Ben zaten olmayı düşünmüyorum ama 8.sımıflarım var okuldan rica ettim online vermediler herkes aşı olurken ben böyle risk altında kalıcam tedirginim
suscarparimm Sevgiglc isteğe bağlı zorunlu değil hemşireyim bende gebeyim ilk aşamada sağlıkcılar vardı henüz bilimsel bi etkisi olmadığı için imza ile yapılıyor gebelere ben risk almadım yaptırmadım bence sende yaptırma yan etkisini bilmiyoruz gebelerde