Canim_-bebek01 bende 33 haftalığı bitirmek üzereyim nerdeyse Pazartesi kontrole gitmiştim Nts’ye bağladı beni ultrasonda falan baktı nts’ye girince acaba bişey mi var diye düşünerekten sordum doktoruma bu konuyu herşey normal hiç bir sakıncası yok sen kendini rahatsız hissetmediğin sürece olabilir tabi ki demişti ama sende doktoruna danışsan iyi olur sonuçta seni muayene edip herseyini bilen doktorun canm