edasaribek yusuf madendagina muayene olan varmi pazartesi bende ozeline muayene olmaya baslicam doguma kendisimi giriyor birde dogum ücretleri hakkinda bilginiz varmi
Minay edasaribek ben gidiyorum arkadaşım 158 tl muayene ücreti kendisi giriyor doguma, sezeryan dogum 700 normal dogum 2000 diye biliyorum birazdan muayenem var fiyatını öğreneceğim söylerim inşallah 2 hafta sonra da doğumum var
edasaribek Minay haberlerinizi bekliyorum bende pazartesiden itibaren basliyorum insallah bide merak ettigim bi konu daha var ultrasonu renklimi normalmi