Hanımlar Merhaba, 12 Haftalık Gebeyim, hamileliğimin 8. Haftasından beri su içemiyorum, su ihtiyacım ve onunla beraber gelen baş ağrım son haftalarda ciddi sorun olunca, serum takviyesi alıyorum ara ara, suya bakıp iç geçiriyorum resmen, çay bardağının yarısı kadar da içsem, bir su bardağı kadar da içsem, anında istifra ediyorum 😞 gebe kalmadan önce de aşırı yemek yiyen biri olmadığım için, yemek yiyememe problemim çok yıpratmıyor beni sadece baş ağrısı yapıyor ama susuzluk ciddi anlamda mahvetti, bu haftaları bu şekilde geçiren var mı veya tahmini ne zaman geçecek 😞