7 haftalık ikiz hamileydim bebeklerim tutunmuştu, hiç beklemediğim anca bacaklarımdan aşağı sıcak su gibi birşey geldiğini hissettim, hemen doktorumu aradım hastahaneye giyim ve yatış verildi düşük olabilir dendi bana da, bebeğimin biri tutunamamış onun kanamasıymış sonra öğrendim, diğer bebeğim hala benimle 31 haftalık hamileyim. Yattım hiç kalkmadım, progestan kullandım ve geçti şükür.