ogretmmenanne Kızlar merhaba ctesi doğum yaptım 5 gün oldu hala bulanıyor kusuyorum. Doktor normal diyor. Başına gelen var mı? Nasıl atlattınız?
yasemin333 ogretmmenanne ayyy hala mı 🥺doğumdan sonra bıçak gibi kesildi mide bulantım kusmam derlerdi hep.
Bilge44 ogretmmenanne Bir tanıdığın 40 gün lohusalık bitene kadar bulantıları sürmüş. Zaten hamilelik boyunca da mide bulantısı devam etmiş. 2 gebeliği de böyle olmuş 🤷🏻♀️ Endişe etmeyin geçer diye düşünüyorum 💕