Burcuugur henüz doğum yapmadım bilemiyorum ama post geriye düşmesin diye yazıyorum. Bir de happy kids uygulaması var yine bu aplikasyon gibi, bilgisayardanda girilebiliyor forum kısmına oraya da yazarsanız doğum yapmış 2-3 çocuğu olanlar kullanıyor faydalı olabilir. Çok geçmiş olsun:(