Merhaba kızlar şuanda ilk öğrendiğimden beri gebeliğimin takibini özel hastanede yaptırıyorum fakat fiyatlar baya bi arttı geçende şehir hastanesi acil kadın doğumuna gittim fena değildi. İçim hiç rahat değil şehir hastanesinde doğum yapanlar yazabilir mi ? Refakatçi kalabiliyor mu ziyaretçi alımı var mı ? Eşim gelebiliyor mu??? Siz olsanız ne yapardınız ???