tandirella001 merhaba bende Anadolu hastanesinde Suat beye gidiyorum 3 aylık hamileyim 2 kere gittim eltilerimin tavsiyesiyle gittim hastası da baya var fakat ben hala tatmin olamadım ilgi ve alakasından utrasonlarımız sürekli hızlı bir kaç dakika sürüyor sürekli bir telaş içerisinde sizi de telaşa veriyor gibi oluyor , bu ay Bursa da olduğum için burada doktora göründüm Suat beyin verdiği ilaçları tehlikeli buldu ve doktorunu sorgulamanı isterim dedi , benim de yeni bir doktor arayışına girmem gerekiyor önümüzdeki aylık kontrolle de Suat beye gidicem bebek büyüdüğü için belki daha utrasonda detaya girer