38+4teyiz bugünkü kontrolde bebegimizin hareketlerinin cokca azaldığını anlattığım sırada 35. Haftada kordonu bogazna dolayp sonrasında çıkaran bebegimin suan kordonu boğazına dolandığını farkettik 2 tur olarak ve dogumumuz haftaya carsambadan bu cumaya alındı ama böyle bisey beklemedigim icin cok tuhaf hissediyorum suan korku heyecan inanamazlk hersey karma karışık bana onerebilceginiz yada söyleyebileceğiniz bisey varmı anneler 🥺🥺🙏🏻🙏🏻