Sevgili anneler merhaba.. Malum pandemi ve hamilelik derken can sıkıntısından bebeğim için yelek hırka falan örmeye başladım.. Ee bundan dolayı uuzn saatler oturur sekilde kalabiliyorum.. Arada kalkıp dolanıyorum ama genelde akşamları uuzn saatlerce oturur durumaayım.. Bundan dolayımı bilmiyorum kasıklarımda ağrı oluşmaya başladı, bu normal mi.. Yoksa idrar yolu enfeksiyonum vardı agrı ondan kaynaklımıdır.. Sizlere sorum şu ki 6 aydan itibaren uzun süre oturmanın bebek gelişimine herhangi bir zararı varmıdır.. Bilgisi olan annelerden cevap bekliyorum.. Şimdiden tşkederim 🙏🙏