39+6 sancılarım başladı nişan gelmişti suda geliyor ama ben çok korkuyorum normalden 😭😭 suni sancıyı kabul etmiyorum öyle anlaştık kendi sancımı çekiyoruö şuan 2 cm açıklık var dahada açılmazsa kabul etmeyecem normali çünkü çatı muayenesi yaparlarken bile kendimi kasıyorum 😭😭😭 bana moral verin nasıl yapıcam ben ya sancı gelince yapamayacam diye düşünüyorum😭😭şuan lavman yapıldı