Prensmmmm bebeğin silüeti yeni oluşuyor hareket etseler hadi bi nebze hissedebilirsin diyeceğim ama o haftalarda bebek anca kendini yukarı doğru attırıyordur daha cm bile değil hissetmeniz mümkün değil ama farkı ilerleyen haftalarda anlayacaksın canım bağırsak hareketleri ve bebek hareketleri net ayırt edilene kadar birbirine benziyor 14haftamda bende hissediyormuyum diyordum ama şuan 17.haftamda hissettiğim şeyle 19.haftamda hissettiğim şey bile aynı değil yeni ayırt ediyorum bebeği😊