Ilk bebeğim aşılama ile oldu, ve allah nasip ederse 1 ay sonra 1 yasina gelecek 😇
Şuan da 2. Kez hamileyim korunmama rağmen 🤷♀️
Aşılama sonrası hamileliğin süreci doğal hamilelikten hiç farksız canım. Süreç aynı. O sürede gerekli testler aynı. Günlük hayatına devam edebilirsin demişti bana doktorum. Sadece önlem amaçlı 12. Haftaya kadar düşük önleyici kullanmıştım. Sağ salim kucağına almak nasip etsin allah’ım. Hayırlı olsun inşallah 😇