[silindi] bu bulantı olayını ağır geçirenler tam geçiriyor gerçekten bana o kadar dendi ki 3 ay geçtikten sonra bitiyormuş diye hep laf herkesin bünyesi aynı değil yaşadıgı hamilelik farklı 25 e giricem bulantı ilacı kullanıyorum hala bi gün bıraktım onda da tekrar tüm gün kusunca ilaçta durduğumu anladım sadede 1 e düşürdüm 4. Ayım geçtikten sonra yoğunluğu azaldı biraz