Kızlar normalde bugün regl günüm ama 3 gün önce çamaşırımda leke gördüm regl oldum sandım duşumu aldım pedimi taktım çıktım sonra lavoboya gittiğimde daha görmedim bişe dün yine erik büyüklüğünde gördüm bugün de yani şu anlık yok peceteyle silince pembelik geliyor sadece. Sizce ne yapmalıyım. Regl sancım da yok. Yerleşme kanaması olabilir mi test yapmak istemiyorum negatif sonuç görmekten bıktım 😔 düşününce umutlanıyorum ama ya yoksa demekten de alıkoyamıyorum 4 aydır olmadı hep negatif yine görmekten korkuyorum.