1tanecik_omrum iki gundur ishal oluyorum cok afedersiniz ama mide bulantisi yanmada var bugun iki kere daha aynisi oldu ishalim devam ediyor bunlardan bunlar dogum belirtisi olarak gorunuyo ishalden kac gun sonra dogum olur sizin tahmininiz nedir ? 🐣🧐
Mervesencan 1tanecik_omrum canım ishal hariç bende mide yanması mide bulantısı oluyor normalde hiç midem bulanmadı ama ⅘ gündür sürekli mide bulantısı üstüne sancılar filan baha zor durumdayım
1tanecik_omrum Hamidevahap suanda ole biseyim yok tuvaletim geldiginde olmustu bi agrim yok henuz toplanma var bebegim hareket etmiyor
Hamidevahap 1tanecik_omrum bende 38 artı 2 yım benımde hareketlerı falan cok kısıtlandk bugun randevum var catı muayanesı de yapmadı gecen hafta doktor nts de sancıda cıkmadı ama alt tarafım cok agrıyor
1tanecik_omrum Hamidevahap aynisi bende oluyo ya apis aralari agriyo yatarken donmeye calisirken baya zorlaniyorum ayaga kalktigimdada ayni sekil 37.haftadayim bende nstye dun girdim agri cikmadi cati muaynesindede bisi demedi hic
Hamidevahap 1tanecik_omrum benımde bugun muayane vardı cnm nts kotu cıktı ikincisini istedi 2 gun takıp etcem dedı alt muayane yaptı acıklık yok bebek hareketlerı azalmıs sımdı hastanedeyım serum falan verdıler nst ye baglayıp hareketlerı takıp edıyorlar ben hıssetmıyoeum pek
1tanecik_omrum Hamidevahap gecen aynisini banada yaptilar yatis verdiler yatmadim devletmi ozelmi senin
1tanecik_omrum Mervesencan bende de iki gundur mide yanmasi bogaz yanmasi var ozelllikle au bogaz yanmasi cok kotu ya