zhr5861 Merhaba kızlar . Betası düzensiz artan kimler var. Benim ki çok az artış gösteriyor ama ne kanama nede ağrı var napıcam bilmiyorum. Bu durumu yaşayan sonra düzelen varmı nasıl sonlandı gebelik?
Mila_su Artıma devam ederse ilaç veriyorlar öyle kanama başlatıyorlar bnde betam yüksek çıktı sora kanamam başlamıştı yavaş yavaş betam düştü kimyasal gebelik dedi doktor
zhr5861 058elf 058elf 72-215-252 şeklinde kimyasal gebelik olabilir mi. Yarın randevum ama stresten zamanda geçmiyor
058elf zhr5861 inşallah hızlı artar canım emin değilim sondaki değerin çok artmamış gibi geldi ama Allah bilir hakkında hayırlısı olsun 🌸
Mila_su zhr5861 yok cnm ama sağlıklı bir gebelik için bir ay korun daha iyi bnim eşim uzman ne zaman gideceği belli değildi doktor korun dedi sözünü dinledim bir sonraki ay hamile kaldım şimdi 18+3 😇😇