Benim bir hafta oldu spınal oldum.hemşire ebe artık neyse bastırma gibi yaptı ama oyle acıyacak bir an degıldi.
olumlu dogum hikayeleri dinleyin derim.her dogum kişisine doktoruna kadar değişiyor sonuçta.benim spınal kısmı çok kolay acısız keyifli geçti şükür..ama bilmekte fayda var..iki gundur yatagımdan ahlanmadan kalkabiliyorum.karnım da ağrı yanma yapıyor.işte spınal kimisine başagrısı yaparmış bana iki gün deli gibi omuz agrısı çektirdi falan..ama en fazla bir hafta çekiyorsun ve bitiyor 😅