Hilalsny Kizlar sizce hazirladigimiz kiyafetlerin icine onluk koyulmali mi ? Set set paketliyorum kiyafetleri bu paketlerin icine corap eldiven sapka koyuyorum alt ust haricinde peki onlukte koymali miyim sizce ?
Busemasalpoyraz Hilalsny her ihtimale karsi koy canım sütün akabilir emerken yada o an mama vermek zorunda kalablrsin mama akar sen yedege koy ben kiymustm isimede yaramisti 🙂
Cambardak Hilalsny bende paket paket hazırladım ama ağız silme mendilkerini ayrı pakette koydum. İçeri verilecek pakette (çorap zıbın şapka eldiven çıtçıtlı badi alt üst ve bez , battaniye x 2 takım) yaptım yedektekilerde ( çorap zıbın çıtçıtlı badi alt üst kıtafet) ()extra eldiven çıtçıtlı koydum bir paketede
Hilalsny Busemasalpoyraz ayri bir paket halinde mi koydunuz yoksa setlerin icine mi koydunuz acaba ? Cok tecrubesizim bu konulrda :)
Busemasalpoyraz Hilalsny ya zaten setlerin icindd oluyor ya yakalıklar önlük dedigim o canım ondan koy dursun lazim olabiliyor 🙂 bebek bu anne sutude alsa kusabilir
Albiina05 Hilalsny ben setlerin önlüklerini koydum poşet poşet ayırdım setleri. Bir de yedek poşeti yaptım ona da yedek eldiven, çorap, şapka, önlük koydum. Çok yer kaplamıyor zaten bence tedbiren koymalısınız
Hilalsny Cambardak anladim cok tesekkur ederim canim. Bende paketlerin icine corap eldiven sapka alt ust takim koydum ekstra citcitli zibin koysam mi bilemedim su an ic zibin var ama
Rat Cambardak daha hiç birşey alıp hazırlamadım ama sadece ayaklı tulum şapka ve eldiven koymayı düşünüyorum çantaya hastaneye giderken hiç hastane çıkışı almayı düşünmüyorum. Bir müslin örtü bu kadar 12 ay boyunca Temmuz Ağustos ayındaki gibi sıcakta olan biri olarak 🙄 yanlış mı düşündüm ona göre almaya başladığımda illa gerekli birşeyse hastane çıkışı paketi dedikleri şey 5li 10 lu alayım ama gereksiz gibi geldi. Sonuçta tecrübeli değilim 26+4. Haftayım*
Hilalsny Busemasalpoyraz yok yok biliyorum o setlerin icindeki onluklerden bahsediyorum bende. Ben simdi hastane cantasi icin kilitli poşetlere koyuyorum da acaba onlarin icine koysam mi bilemedim
Cambardak Hilalsny bi hemşire yazmıştı zıbın kullanışlı olmuyor çıtçıtlı koyun diye kimiside göbek bağı için zıbın koyun diyor içeri verilecek olan 2 paketime her ikisinide koydum hangisini giydirirseler eksik olmasın da benim son 2 haftam havalar soğuk giysin üst üste 🙃🙃🙃🙃
Hilalsny Cambardak aa benimde son 2 haftam :) bende her ikisini de koydum tek fark bizim burda havalar sicak 🤣🤣
Cambardak Hilalsny odaaya gelince bebiş sıcaksa hemen çıkarıverirsin doğum hane zaten soğuk çok kalmazlar da bakalım
Hilalsny Albiina05 bende ayri bi posete koydum onlukleri agiz bezleri ile birlikte :) ama yedek corap eldiven koymadim koysam mi ki takimlarin icine koydum hep
Albiina05 Hilalsny ben uzak bir hastane doğum yapacağım gidip alma şansımız da olmayacak o yüzden fazla fazla koydum ne olur ne olmaz diye birer yedek koymakta fayda var bence :)