Mehtap03 Merhabalar 30+4 olduk fakat ara ara iç daralması gibi çarpıntı yaşıyorum bu durumu başka yaşayan varmı 🤰🏼🤷🏼♀️
Sheisagirl Mehtap03 benim yıllardır vardı yine var:( alıştım artık zararsızmış Dr lar öyle diyor canım
Mehtap03 Kbr benim kan degerım normal sadece alyuvar sayım fazla onun için iğnem var onu kullanıyorum aspirinde kullanıyordum onu gebelikten dolayı doktorum bıraktırdı aslında onu bırakınca başladı diyebilirim
Mehtap03 Sheisagirl evet dr korkma falan dedı ama bazen durcak gibi oluyo aslında alışır insan ama bazen rahatsz ediyor 😏
Sheisagirl Mehtap03 çok iyi anlıyorum seni:) takma kafana canım sırf bu yuzden panik atak olmuştum ben durcak zannediyodum surekli kalbimi dinliyodum😂
Mehtap03 Sheisagirl ne yalan söyliyim azcık panik atağım bende mesela bu aralar dediğin gibi dinliyorum 😊