Ben evlendigimizin ikinci ayında hamile kaldım bir hafta olmadı öğrendiğim düşükle sonuçlandı.Daha sonra tam bir buçuk yıl ne eşim ne bende hiçbir sıkıntı olmamasina rağmen tekrar hamile kalamadim.Ama her ay bir stres icindeydim her ay test yapardım regl olsam bile o derece sonra 15 günlüğe misafirimiz geldi gezdik tozduk hergunumuz birşeyler yapmakla geçiyordu banada çok iyi geldi zaman nasıl geçti anlamamıştım bile regl günüm gelmişti karnımda ağrı başlayınca benim çok şiddetli geçerdi parol içtim ogunde pikniğe gittik top oynadık hatta karnıma çok sert darbe almıştım ogun adetim gecikti ilaçtan kaynaklı olmuştur dedim ama hiç gebe olacağım ihtimali bile gecirmiyordum birkaç gün daha geçince bı test yaptım aynı günde kan verdim ve hayatımın mucizesini yaşadım. Su an 34 haftalık olduk bile:)))Cok uzun oldu hakkınızı helal edin ama özet geçmek gerekirse kesinli stresten uzak durun her ay yeni bir yöntem bitkisel ne varsa deniyorduk ama nafile Rabbim sizede hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah :)))