Arkadaslar merhaba tabi kide herseyin hayırlısı ama son haftalara girince insan ister istemez tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istiyor daha önceleri dogumu hic düsünmüyordum o nasıl gelmek isterse öyle gelicek diyordum annem beni normal kardeşimi sezaryana doğurmuş ve beni cok zor dogurmus sürekli söyle doktoruna sezaryan ol o kadar acıyı yok yere cekme deli misin sen diyor sürekli doktorumda 2 doktora gidiyorum Bi muayeneye birde özel hastahaneye gidiyordum dogun icin ayrı Bi para ödememek adına özel hastahaneye gidiyordum bir doktor normal dogumu önerilen diger doktor normalin risjlerinden bahsetti ve acıkcası biraz korkuttu beni tecrübeli anneler fikir verebilirse cok sevinirim