Sedaerhan hemşireyim biz okulda göbek bağı düşene kadar yıkanmamasını öğrendik, özellikle bebeğin verniksten daha fazla yararlanabilmesi için, kimi doktoru da dinledim eğer kaynatılmış ılıtılmış hazır su ve ya göbek bağı bantları kullanarak yıkayabilirsiniz diyor. Ben şahsen yıkamamayı düşünüyorum ama etrafımda maalesef bu konuyla ilgili ciddi bir baskı da görüyorum 🙄