Benimde yüksek cikti ama doktorum ilerde kalp rahatszliklarina aday olablrsin yediklerine dkkat etmezsen dedi kizartma turlernden uzak dur dedi diyet yaptrmycam dedi doğum emzirme dönemin bittikten sonra sıkı bir diyete girmem gerektgini ve duzelecegini soyledi ☺bazen toplum icindeyken yemek yedikten sonra uykum gelio oo kolestrolum yükseldi galiba diyorum ☺😅