Cuma günü 38 haftaya giriyoruz. Bugün diğer günlere göre sanki hareketleri az bebeğimin. Aslında var ama ne bileyim, zaten hiçbir zaman karnımı yamultcak kadar olmamıştı. Yeri daraldığı için yazıyor nette, tamam da o zmn daha çok hissedilmesi gerekmez mi . Ptesi kontrolüm var.. geçen ptesi gittim en son suyu falan çok iyi dedi doktor. Napsam bilemedim. Yakın haftadakiler siz ne durumdasiniz.