Kızlar iyi geceler. Yemek yeme problemim var aslında şöyle diyim ailevi sorunlarim büyük hamile olmadan önceden de moral bozuk olunca yiyemiyodum şimdide oyle oldu bogazimdan gecmiyo gecse kusuyorum 13.haftadayim korkuyorum da bebeğin bi günahı yok ama bogazimdan gecemiyo ne yapacagimi bilmiyorum. Saglikli bi hamileligim yok kilo veriyorum doktoruma desem boş çaresizim dost yok yoldaş yok koca desen umrunda değil. Derdimi yazarak içimi dökmek istedim…