Busbushatun Papatya13371 sınır 14/9 muş doktprm ole demıstı ama ıkız gebelık ıcın farkı varmı bılemedım takıp etmeye devam et 1 haftalık ortalamayı doktornla payşas canm
Mucizeler2 Papatya13371 bir şeyi merak ediyorum. Daha öncesinde de hep yüksek miydi tansiyonunuz. Benim çok düşük çıkıyor. İkiz gebelik. Son zamanlarda mı çıkıyor merak ediyorum.
Busbushatun Papatya13371 benm 18 ı gordu bı kez dustu bazen yıne 13 lerde cıkıyor ama sorun yok korkma yedıklerıne dıkkat et namaz kılıyorsan ayaklarını soguk suyla yıka yada sabah ogle aksam soguk su dok ayaklarına ev en onemlısı stresten uzak dur🌸