Kızlar yazacaklarımı isteyen uygular istemeyen uygulamaz. Lütfen yorum yaparken hassas olalım. Bazı insanlar gerçekten kırıcı yorumlar yapabiliyor karnında bebek taşıdığını unutup..
35 haftalık hamileyim.. Henüz Doğum yapmadım evet ama Doğumdan korkmuyorum. Tevekkül ediyorum. Rabbim böyle güzel bir süreci (sıkıntılarına rağmen)
isteyen herkese nasip etsin. Gerçekten bunu canı gönülden istiyorum. Bebek isteyen her kim varsa kimsenin kucağı boş kalmasın🥰 öyle güzel bir süreç ki baştan sona hareketleri seslere tepkisi daha doğmadan kaç tane evin neşesi oldu bizimki. Erken doğum riskim vardı yeni yeni hareketlenmeye başladım yavaştan🤭 çok korkuttu bizi canım kızım ama geldik buralara kadar elhamdulillah.. kaybetmekten korktuğum zamanlar oldu ama asla isyan etmedim ömrü yoksa zaten her şekilde olan olacaktır diye düşündüm tevekkül ettim ettik… çok şükür bu haftaları gördüm rabbim izin verirse bir aya kucağıma alıp misss kokusunuda içime çekeceğim İnşaAllah… 🤲🏻
Kızlar sizlere bazı tavsiyelerim olacak.. uygulayıp uygulamamak sizlere kalmış.. herkesin kendi fikri neticede. Öncelikle kolay Doğum duası var yorumda paylaşacağım. Beyaz tabağa yazılıp sulandırılıyor sancı başlayınca bu sudan içiliyor. Sonra hepimizin bildiği üzere Meryem ana eli otu var. Onu da unutmamanızı hastane çantanıza atmanızı öneririm. Sonra eşim bir tane hurmaya 40 tane Yasini Şerif okuyor. Bebeğimizi kucağımıza verdiklerinde ilk emzirme öncesi ağzına süreceğiz o hurmayı biiznillah.. ben 7 tane pirince ayrı ayrı hepsine birer tane Yasin’i Şerif okudum. Emzirmeden önce zemzemle birlikte yutacağım İnşaAllah.
Kuranı Kerim okumak gerçekten çok önemli. Ağrılarımı unutturuyor. Benimde gece uykusuzluklarım vajina uyuşmaları ağrıları ayak bacak huzursuzlukları hepinizin yaşadığı ağrıları fazlasıyla yaşıyorum. Ama hemen tesbihime kuranı kerime sarılınca rabbim unutturuyo daha dirayetli oluyorum. Özellikle geceleri uyumadan evvel teşbih çekerek uyumanızı öneririm bi bakmışsınız ağrılarınıza odaklanmaktan vazgeçmiş kendinizi uyuklarken buluverirsiniz. Gerçekten kaliteli uyku için çok faydalı 🥰 tevekkül edelim İnşaAllah ve bizden daha kötü durumda olanları düşünelim her zaman işte o zaman şükredecek bi sürü sebep buluruz.. hepinize hayırlı geceler diler ve dua beklerim 🧡