nboran bende özelde 25. Haftamda yaptırdım ama ücreti yüksek birşey değildi hatırlamıyorum desem
Size küçük bir şişe de şekerli su veriyorlar onu içiyorsunuz aç karnına ben resmen tiksinmiştim iğrençti bana göre ama mecbur yapılıyor bazıları da bir dikişte içiveriyor😃 ondan sonra sizden 2 defa kan tahlili istiyorlar bitiyor 😊