Cramel benim de 32. Haftada gittiğimde bebeğim 1.750 çıktı. Doktor aynı sizin gibi dedi. 100 gr zayıf 1.850 olması lazım dedi. Ama uygulamaya göre normal duruyordu. Ama ne ağladım doktordan çıktığımda bakamıyor muyum, besleyemiyor muyum çocuğumu diye 😂🤷♀️🤦♀️ doktor ciğeri bol tüket dedi. Ama sakatat yasak değil mi dediğimde ilk 3 ay yasak sonrasında tüketmen gerek dedi, protein bol tüket bu ara 34. Haftada geldiğinde 2.300 olması lazım bebeğin dedi. He bir de akciğer gelişimi için brokoli ye muhakkak dedi. Ben de sizlere buradan aktarmış olayım..
Velhasıl kelam şöyle bir durum var. Önemli olan bebeklerimizin sağlıkları. Ben 1.250 kg doğmuşum. 7 aylıkmışım. Doğum esnasında mide kanaması geçirmeme varıncaya kadar bir sürü sıkıntıyla dünyaya gelmişim. Annem mucize bebek der bana 😅 inanın doktorlara göre 2.500 gr olan bebekle 4000 gr olan bebek arasında hiçbir fark yok. Sağlıklı oldukları müddetçe tabi. YouTube da Kağan Kocatepe diye bir doktor var. Videolarını muhakkak izleyin. Onu izleyerek rahatlıyorum hep. Harika bir doktor.