Kızlar ben 3 kez bebek kaybettim herşeyimizi yaptırdık sorunlar düzeltildi ve 1 ay snra tekrar denemeler başlıcak planlı bir gebelik olucak vitaminleri 3 ay evvelden kullanmaya başladım 1 çürük disimde var onuda aldıracam gebelik te sorun etmesin die birde saçlarım uzadı ve benim saçlarım kivircik çıtır oluyor topuz yaptığımda sinir geliyor gebelik olmadan kestirmek istiom sizlere sorum kivircik saçlilara saçlarınızı nasıl kestiriosunuz bizlere en çok ne yakıştı düz kestirdim hep uçları ama sıkıldım ve 1 kerede geçen sene katlı yaptılar sevemedim şimdi değişiklik istiyorum Lob sac kesimi diye birşey gördüm beğendim bizlere olur mu acaba kuaför olan veya anlayan kızlar yazabilir mi 🤭🙈