Kızlar ben yürüyüs yaptıgım zaman cok afedersiniz ama kalçama böyle yel giriyor bı agrı oluyo sonra oturuyorum bu seferde oturunca agrı oluyo. Büyükler de diyor ki hamilelikte sırtına beline kalcana ayaklarına yel girebilir o cocugun yeli diyorlar böyle bişey olabilir mi? Bebek büyüdükçe kalcaya agrısı olurmu?