Mehtap_gunes Selam anneler ben 9+2haftalik hamileyim ve ikinci hamileligim ayy herkes bu sene kız senesi yada erkek senesi diyip duruyor ne farkederki Allah ne nasip ederse o olur🍀saglikla alalim kucagimiza sizin fikriniz nedir ?
Smyrabahar Biri daha böyle bi post açmıştı yakın zamanda büyük bi çoğunluk oğlan yazmıştı bende dahil☺️
Hellolo Dert keder virüs kısıtlama buhran bunalım 🤦🏻♀️ Allahtan bebişlere kavuşuyoruz ben kız bekliyorum