Sibelina ben anadolu yakasında üsküdarda yaptırdım panason diye bi yer yaklaşık 1 saat ultrason çektiler tavsiye üzerine gitim giden herkez çok memnundu ve bende öyle 300 tl ödedim bana boy boy da renkli ultrason verdiği A4 büyüklüğünde ve normal fotoğraf kalitesinde araştır derim memnun kalcaksin eminim