GulsahErme Merhaba 27 haftalık hamileyim uzun zamandır burun tıkanıklığı yaşıyorum. Otrivine pediatrik burun spreyi kullanıyorum rahatlatıyor ama uzun zaman da kullanmak istemiyorum.Önerisi olan var mı uyuyamıyorum artık nefes alamamaktan😑
Buketkucuk GulsahErme nane yağını burnunun ucuna sürüp koklayabilirsin iyi geliyor. Vikste sürüp koklayabilirsin ferahlatıcı özellikle var.
Feyy GulsahErme bende uykulardan uyanıyordum nefes alamadığım için ama buhar makinesi aldığımızdan beri rahatladım çok şükür içine birkaç damla nane yağıylada çok iyi oluyor
GulsahErme oykuduru21 bi süre denedim çok iyi geldi bi süre sonra o da işe yaramamaya başladı :( ama sanırım spreyden daha sağlıklıdır tekrar deneyeceğim teşekkürler.
Serendipity GulsahErme okaliptus yagini biraz peceteye damlatiyorum odaya birakiyorum hem burnumu aciyor hem de sabaha kadar odada mis gibi kokusu kaliyor cok memnunum.
birprensesvebirprensannesi GulsahErme Bende bıktım bu sorundan doktorlar vermiyor sprey bana kullanamazsın diyor. Serum fizyolojikle idare ediyorum oda pek işe yaramıyor
Serendipity cilekreceli evet trendyolda da bircok markanin urunu var yorumlara bakarak ordan da siparis verebilirsiniz
aannepandaa GulsahErme ben kbb doktoruna sordum hiçbirşey kullanma ağzın açık uyu dedi 🤣 hamilelikte olan şeyler dedi. Tuz lambası yakıyorum sadece.
icimdekikelebek GulsahErme ben de burundan nefes almadan uyuyamazdım meğer hamileliktenmiş burnum tıkanıyor gece ağızdan uyuyorum ağızım dilim damağım kuruyor resmen çözümü yok gibi buhar makinesi aldım ama fayda etmedi ben de
GulsahErme icimdekikelebek benim doktorum pediatrik burun spreylerini öneriyor onu sıkınca çok rahat uyuyorum ama onlar da alışkanlık yapar ömür boyu kullanmak zorunda kalırım diye korkuyorum sürekli kullanamıyorum. Doktorunuza danışın isterseniz.
icimdekikelebek GulsahErme ben ilaç falan kullanmak istemiyorum hiç öyle kendi kendime sürünüyorum ☺️
Hamucera GulsahErme ya sol kulağım tıkanıyor. Sol gözüm ağrıyor keyifle nefes alamıyorum sol tarafımla ilgili problemlerim bitmiyor hepsi burun tıkanıklığından mı acaba 29 hafta olduk bizde ama sol tarafımı kopartacağım yakında
Mervekrrsln GulsahErme KBB doktoruna gittim aşırı burun tıkanıklığı ve geniz akıntısı vardı İliadin sprey verdi kullandım açtı (2bucuk aylık gebeydjm)