Esosun şimdi aradım e bebeği stokta kalmayan ürünlerden dolayı olduğunu söyledi. Ürünleri kontrol ettiğimde hepsi stokta hala onu söyledim. O zaman hazırlık aşamasında sorun oluştuğunu söyledi. Paranın 5 gün içerisinde hesaba yatacağını söyledi . Bende indirim takip edip alışveriş yapıyoruz bu durumun düzeltemesi lazım hepsinin fiyatı arttı o zaman kampanya yapmayın şeklinde konuştum. Siparişi tekrar oluşturun indirimsiz çıkan pahalı tutarı ödeyin aradaki farkı hediye kuponu olarak hesabınıza tanımlayalım dediler öyle yapacağım