Elfavci canım 20. Haftalarda benimde aşırı şişiyor ve ağrıyordu. Ne yaptıysam çözüm bulamadım ben de 😢 sadece istirahat , arada ayaklarımı yukarı dikmek ve masaj yapılması iyi geliyordu. Şimdi 35 haftalığım bi 7-8 haftadır şişip ağrı yapmadı hiç. Kendiliğinden geçti ama duruyorda orda öylece. Tekrarlayacak mı bilmiyorum