24+4 haftalığız ve doktormuz bu haftaki kontrolümüzde plasentanın rahimi kapattığını söyledi Zve gösterdi çok fazla kendimi yormamamn gerektiğini ayakta durmamam gerektiğini eğer yukarıya çıkmaZsada erken alabileceğini söyledi bunın içinde fitil verdi aynı durumu yaşayan veya yaşayıpta atlatan varmı. Korkuyorum ve endişeleniyorum😔