Kvsr-klm canım bu gün bende aynı oldum ve doktora sordum göbek fıtığı olabilir demişti normal değil hamilelik de dedi genel cerahiye git göster deyince gittim ve sonuç kıl dönmesi miş oraya Bi ilaç sürüp yaktı geçmezse tekrar gel dedi bende hamileyim 14+5 deyim