betul-33 kendisinin maşallah her hastalığa bir çözümü var. Ben en kibar tabirle iyi niyetli biri olduğunu düşünmüyorum. Geçen sene annemi beyin tümöründen kaybettim. İnternet aramalarımda hep reklamları çıktı ama kendisi 4. Evre beyin tümörünü bile tedavi ettiğini söylüyordu. Hasta yorumlarına bakarsanız para kazanma amaçlı tedavilerini (!) görürsünüz.